24 stycznia 2013

Niech więc leci kabarecik

Skoro powiedziałam A, muszę co najmniej wydukać B.
Skoro odważyłam się zgłosić, chciałabym uniknąć kompromitacji.

Samo zgłoszenie się do konkursu to nie wszystko.
O dzisiaj zaczyna się drugi etap mający na celu wyłonienie dziesięciu blogów z każdej kategorii tematycznej. Ja startuję w kategorii JA I MOJE ŻYCIE
Z grupy wychodzą blogi z największą ilością głosów.

I na tym etapie najwięcej zależy od Was. I od ilości Waszych SMSów.
Przez najbliższy tydzień najprawdopodobniej będę Was atakować za każdym rogiem każdej ulicy. Będę wychodzić z Waszych lodówek, koszy na brudy i szafek z obuwiem. Będę nękać. Będę dręczyć. Będę budzić w środku nocy. Będę nagabywać. Będę wywieszać transparenty z numerem mojego bloga w każdym mieście, w każdej jego dzielnicy. Będę robić graffiti na murach i malować tramwaje. Będę.
Z mojego  numeru uszyję sobie skąpie bikini i będę w nim paradować po molo w Sopocie i po Krupówkach. Zahaczę też o Augustów i Koluszki. 
Będę Waszą zmorą. Będę skamleć i grozić. Będę...
...nie, nie,  wcale nie będę ;-)

Po prostu proszę
Jeżeli lubicie bloga, wyślijcie SMS.  
A jeżeli lubicie bloga bardzo, to nakłońcie do wysłania również swoich partnerów, rodziców, znajomych, kochanków i tę miłą panią z mięsnego też. 
A, i dzieciom też zabierzcie komórki w wiadomym celu.

Na tym etapie ważny jest każdy głos.
Aby zagłosować na mnie należy
na numer 7122  wysłać  SMS o treści A00780

Uwaga! "0" to jest cyfra zero. Nie robimy też pomiędzy poszczególnymi znakami spacji.
Koszt SMS to 1,23 brutto.
Dochód z SMS zostanie przekazany na integracyjno-rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych.

Głosowanie trwa do 31. stycznia.

Tak to wygląda. 

Jeżeli ktoś chce się dowiedzieć czegoś więcej o konkursie, może to zrobić   TUTAJ.

Dziękuję ;-)

  

 

7 komentarzy:

  1. Dzięki!
    Zaraz Cię znajdę i będzie re-poszło ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. kart nakupiłem, teraz czytam jakie numery... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę kraść na stoku w Istebnej komórki i wysyłać z nich pożądane sms'y:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z tego co widziałam on-line na stoku dużo ludzi;-) Sporo głosów mi przybędzie ;-)
      Ale Ci zazdroszczę!!! Jak będą tam wspominać taką jedną, co przepięknie na nartach śmigała, to będzie o mnie ;-)

      Usuń
  4. Świetnie! Zgarnę Cię z molo na herbatę, kawę, napój imbirowy i pomogę rozwieszać banery w Gdańsku na ul. Długiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło;-)
      To moze jeszcze ktoś z Zakopanego się znajdzie?

      Usuń